Saknad..

Ibland kan jag sakna att blogga... men när jag bloggar kan det kännas som ett tvung... Så nu har jag delatat allt gamalt.. För varför se tillbaka...

Bloggen kommer inte uppdateras varje dag... Förvänta er inte det...

Idag har jag städdag medans M jobbar lite kul för då får man bestämma själv hur allt skall vara utan att fråga vad någon annan tycker.. leva som man vill i bådas lägenhet *S*

Men en del kvar att göra innan jag e nöjd bara se hur mycket jag orkar göra idag... men tömma diskmaskinen och gå å shoppa mat skall jag iallafall göra.. även shoppa till grillningen imorgon tror jag eller om vi gör det i Göteborg.... Få se vad jag orkar...

Sitter och läser en krönika av Katrin Zytomierska och inser att hon skriver bra.. Hon skriver precis hur det e... Hon är en av de få "bloggkändisar" jag gärna skulle möta.. Tror det skulle vara lärorikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0